Hadirin dan hadirat yang dihormati sekalian majlis graduasi pra sekolah dan penyampaian hadiah kecemerlangan pendidikan khas menyusul kini. Untuk itu bagi menyempurnakan majlis penganugerahan ini majlis dengan segala hormatnya mempersilakan _____diiringi _____ naik ke pentas bagi menyampaikan Sijil Graduasi Tahun 6 kepada penerima.


Tadika Tahfiz As Sakinah Kembali Ke Tadika Tahfiz As Sakinah 2015 Education

Penyampaian Hadiah Kehadiran Penuh KAFA Sesi 2010.

Diy hadiah majlis penyampaian sijil tadika. Apa yang menarik di Hari Graduasi Penyampaian Sijil dan Hadiah untuk sekolah tadika. Setiap tahun pasti ada majlis di sekolah sama ada tadika pra-sekolah sekolah rendah ataupun sekolah menengah. Para Jemputan Ibu bapa masuk ke dalam dewan dan mengambil tempat duduk.

Tahun-tahun akan datang jika tak ada idea nak bagi hadiah. Kajang 13112010 - Tadika tempat anak sulung saya belajar telah mengadakan Majlis Penyampaian Anugerah dan Sijil Ihtifal kali yang pertama pada pagi tadi di Dewan Saujana Sekolah Kebangsaan Saujana Impian. 6 ASPIRASI 6 BESTARI 6 INOVASI Majlis merakamkan ucapan setinggi-tingi penghargaan kepada _____atas kesudian beliau menyampaikan anugerah sebentar tadi.

Penyampaian Hadiah Kanak-Kanak Bersih dan Kemas Prasekolah Sepanjang Tahun 2010. Sewaktu penyampaian hadiah tiba-tiba elektrik terputus sempatlah bergelap selama 2. Seronoknya majlis-majlis ini kita tak perlu masuk kelas.

Penyampaian Hadiah Kanak-kanak Contoh. Alhamdullillah 2011 sudah hampir kepenghujungnya bagi guru2 dan pengusaha Tadika sudah tentu. Tapi aku ada rasa tak puas hati sikit.

Acara ini adalah tahunan aku mesti hadir sekadar memberi semangat dan sokongan untuk anak kecilku Wathiqah. Seingat saya tak pernah kongsi atau bercerita langsung di blog ini mengenai sekolah tadika Cik Puteri. Korang mesti perasan penuh Wall FB IG majliss penyampaian hadiah majlis PERPISAHAN sekolah dan jamuan hujung tahun sekolah.

Majlis kita akan diteruskan dengan penyampaian hadiah. Majlis Penyampaian Hadiah dan Sijil Kanak-kanak Prasekolah. Terima kasih juga kerana sudi membuka blog ini walau pun umi tak sempat nak membalasnya namun umi cuba untuk melayarinya.

Sekolah tadika baby buat majlis penyampaian sijil untuk murid2nya. Di majlis penyampaian hadiah tadika kemas seksyen 18. Antara majlis yang kerap diadakan adalah Majlis Penyampaian Hadiah Majlis Anugerah Cemerlang Hari Sukan Hari Kantin dan Hari Guru.

Aturcara Majlis Penyampaian Sijil Hadiah 2010 18 November 2010 Khamis. Murid-murid Tahap 2. Bagi menyempurnakan atur cara ini majlis menjemput dan mempersilakan Yang Berbahagia Puan Deepa diiringi oleh Guru Kanan Bidang Kemanusiaan Encik Razak untuk naik ke pentas.

Sesungguhnya majlis ini diadakan bagi mengucapkan selamat jalan kepada murid-murid yang telah berjaya mengharungi pendidikan sekolah. Selamat datang ke majlis penyampaian hadiah dan sijil Sekolah Kebangsaan Pinang Sebatang saya ucapkan kepada tuan-tuan dan puan-puan khususnya Yang Berbahagia Puan Mastiah Bt. Jadi tidak perlu belajar pada hari tersebut.

Penyampaian Hadiah Kehadiran Penuh Murid Prasekolah Tahun 1 hingga Tahun 6 Sesi 2010. Salam sejahtera umi ucapkan kepada sesiapa yang membuka blog ini. Kini tibalah masanya untuk acara penyampaian hadiah sijil dan cenderamata.

Teks Pengacara Majlis Anugerah Kecemerlangan dan Graduasi Prasekolah 1. 1 TEKS PENGERUSI MAJLIS ANUGERAH KECEMERLANGAN DAN GRADUASI PRASEKOLAH SK SERI KOTA 2016 Hadirin yang dimuliakan Majlis akan bermula sebentar sahaja lagi untuk itu tuan-tuan dan puan-puan serta hadirin sekalian diminta mengambil tempat di dalam dewan. Majlis Penutupan dan Penyampaian Hadiah Hari Kreativiti Tadika JHEAINS Peringkat Negeri Sabah di Dewan Saadah Wisma MUIS Kota Kinabalu.

Baby ambil bahagian dalam tarian agogohaih bukan main lagi anak dara aku nan saorang tu goyang. HADIAH UNTUK CIKGU DI MAJLIS PERPISAHAN PENUTUP SEKOLAH - Assalamualaikum dan Selamat sejahtera. Penyampaian Hadiah Isi dan Menang Negeri Melaka yg berlangsung di Petronas AMJ Cheng pada 3 Oktober 2020.

So mummy macam biasalah lah tak nak lepas kan peluang update di blog untuk kenang-kenangan. Aku menghadiri Majlis Penyampaian Sijil Tadika-Tadika Islam MAIWP baru-baru ini. Biaselah hujung2 tahun ni.

Hari penyampaian hadian anugerah kecemerlangan sm sung siew 2014 sekilas bicara daripada adun n29 kundasang semurni bahasa daripada pegawai pelajaran daerah sandakan teks ucapan pengerusi lembaga pengurusan sekolah sm sung siew sekapur sirih seulas pinang daripada pengetua cemerlang sepatah dua kata ketua pengawas aturcara majlis anugerah khidmat setia guru sm sung siew hadiah. UNTUK ITU MAJLIS DENGAN SEGALA HORMATNYA MENJEMPUT YANG DIHORMATI PN BADARIAH BT MOHAMED GPK 1 BAGI MENGIRINGI YANG DIHORMATI EN KAMSANO BIN PADIKON YANG DIPERTUA PIBG SK BAKRI BATU 5 UNTUK. Tadika Permata Harapan ini telah beroperasi sejak awal tahun ini dan mula menempatkan pelajar-pelajarnya secara rasmi pada 4 Januari 2010.

Saya ada sebab tersendiri untuk tidak berkongsi. Related Posts To Contoh Buku Program Majlis Penyampaian Sijil Dan Hadiah Contoh Buku Program Majlis Penyampaian Sijil Dan Hadiah 2017-01-09T043800-0800 Rating. Sehubungan dengan itu majlis dengan segala hormatnya mempersilakan Yg berusaha pn hjh rusnawati binti juda untuk menjemput dan mengiringi Yang Berbahagia Pengetua Cemerlang SM Vokasional Juasseh Puan Nor Asikin Binti Md Shazilli bagi menyempurnakan penyampaian hadiah.

Ketibaab Yang Berusaha Penghulu Sela ak Entalang. Penyampaian Sijil Berhenti Sekolah Murid Tahun 6.


Pin On Education